Måndag.

Kusinerna från Stockholm har precis varit här. usch så tråkigt att de bor så långt ifrån. Blir ju dåligt med att ses.
O nu när lilla Ivie har kommit till släkten vill man ju träffa henne :)
Så pinsamt när Kelly (kusins tjej från england) försöker prata o man är så kass, jag är så feg me när folk hör, haha :P
Skulle så gärna vilja kunna prata för det är så himla snyggt.

Annars har det varit en seg dag. Både på jobbet o hemma. .
Imon jobbar jag 7 till 14 sen är jag ledig onsdag o torsdag, så skönt :)

Jocke o Sofia har f¨ått sin nya lägenhet me så jag vill upp till Lkpg o kolla den. Man hinner inget på dagarna. När man gått upp tidgt är jag så himla trött när jag kommer hem. Lite tråkigt sådär.

Jaja, ska väl krypa ner under täcket snart o kolla på någon film eller är det något bra ikväll på tv?

ha det kanon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0