Lördag

Hellooo, jag har jätte tråkigt o tiden går jätte sakta.
i förmiddags var jag på stan me Ida, vi var  fikade o kollade lite i affärerna.
Mer än så har jag inte gjort idag.

Vid åtta ska vi ut till Adam, vi ska väl fira honom lite nu när han fyllt år o så. Sen blir det nog statt.
Tror det blir skaplikgt med folk ialf. Kul
Uppdaterar mer imon.

Imon ska jag upp o åka till linköping med morbror o pappa. De ska handla till altanen o jag som ska gör iordning i Patrics nya lya  måste till ikea o köpa lite kul. Duktig lillasyster han har :)

jaja, ha en bra kväll.

PUSS&KRAM

Kommentarer
Postat av: Amanda

Jaaa, jag vet! Arbetslivet är hårt :| Du verkar iallafall ha bekvämare arbetstider än mig! Hur länge brukar du jobba? Jag går från halv6 till halv3 :( Men annars mår jag bra, men ingen utgång ikväll.. Förra helgen blev för två helger ;) Men ha det så kul du! Puss

2008-08-09 @ 19:35:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0