hohoh

Jag hoppas att jag kan skriva mig ett inlägg nu utan att min dator dör. usch den dör var femte minut typ. Jag gillar inte att rensa datorn, all min musik :/ ja, idag ar ialf jag o Mandie varit i lkpg, fixat ett badrumsskpåp efter massa beskymmer, självklart glömde jag mitt kort hemma. Så amanda fick stå för mina utgifter idag. Jag köpte mig en kjol till på fredag då det är avskeds fest för Hannah o Sofia. Kul med endast hemmafest ingen utgång alltså. De har hyrt en lokal så då jäklar ;) jag fcik ju också reda på att jag skulle bli gudmor till min lilla gris. Så den 28 sep ska Maxximus döpas i Filipstad kyrka. Kul. Haha, greta är så rolig, vi måste ha lika färger så de ser att vi hör ihop typ. Lite gulligt sådär! Sen har Jocke o jag hittat en bra present som han ska få. O shit sen ska jag läsa dikt för en full kyrka. Måste börja öva snart haha ;) Jaja, nu ska tvätta bort sminket o lägga mig redo för sex and the city! :) Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Camilla (MYRRAH)

Tävlingen fortsätter på min blogg missa inte chansen att vinna valfria örhängen ifrån puss.se

2008-08-19 @ 22:25:36
URL: http://myrrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0