godmorgon

ja, jag kan väl inte påstå att jag mår prima, men jag har fått i mig lite frulle. Pappa hade varit o köpt färskt bröd innan de åkte till nyköping för att fira Bosse!  Grattis morbror <3

Ja, idag är det dags för Lasse i Lkpg. MUMMA. Vi ska försöka att hinna me en latte på expresso house innan. Shit va goda de är där :) Sen ska vi träffa Lydia o Becca mfl. utanför stångebro. Gaaah vad jag älskar den mannen, jag längtar!
Hoppas bara Filippa kan piggna till så vi kan ta bilen istället för tåg :)

Ja juste om kvällen igår! Det var en väldiigt rolig kväll, VÄLDIGT MYCKET DANS OCH SÅNG, haha :P
Men shit va jag lipade när jag skulle säga hej då till Hannah, usch va jobbigt det var! Killarna som åkte me oss hem måste ju tyckt att jag va hel konstig :)

Jaja, nu ska jag gå tillbaka till sängen!
Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: fritte

dricker du latte:D?

2008-08-24 @ 13:32:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0