Godmorgon

Igår kämpade jag me den här förbannade blogg designen. Ska väl sätta mig med det igen snart.
Jag ska även duscha laga mat o hålla på innan jag ska till stina vid två <3
Jag kanske sover hos henne inatt så vi kan ha lite myskväll :)

Ohh både Fritte, hannah o sofia har hört av sig nu. Rsan verkar ha gått bra. Haha, klumpigt av Hannah o Sofia att ta me regnet bara :P
O Fritte jag tänker på dig massa. Du kommer få det kanon när du kommer till Miami.. :)

Jaja, var nog bara det jag skulle säga..
Pussokram


Kommentarer
Postat av: fritte

nu ar jag i miami! det ar aaaas varmt. barnen ar snalla men vldigt livliga.. hehe. har ett stort rum med dvd tv, dataor och badrum. sa det blir bra:) men jag gar standigt runt med en klump i magen har san hemlangtan!!!! men ska ge det har ett forsok, minst 3 manader. haha. saknar er saa mkt!!! lipar varje kvall. haha synd om mej va? ble hander det ngt kul hemma? pusspuss

2008-08-31 @ 20:25:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0