Godmorgon

ohh vilken härlig morgon. Eller härlig o härlig, fcik ett hej då sms av Fritte vid sju, kunde inte sova så bra efter det. Läntar bara tills jag får höra från ina flickor att de har det bra :)
Men att gå upp till fint väder, det var härligt. Gjorde mig en stor frukost o satte mig med en filt på den nya altanen. Mys.

Nått som händer idag, jag har lite tråkigt som arbetslös. Jag hoppas att amanda inte åker till lkpg så jag vi kan umgås lite. Haha :P 

Nu har Stina kommit hem me, hoppas du har tid för mig i veckan me :) Hon är väl lite brun nu me, snygging :)

Gullunge, kommer sakna dig juuuh <3

Kommentarer
Postat av: fritte

Jag saknar dej skitmycke redan:(

2008-08-26 @ 00:31:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0