godkväll


jahaa, nu har man sagt hej då till Fritte me. Henne kommer jag verkligen sakna. Herregud. du är som jag vill aldrig va själv ;) Men jag tänker så att hon kommer ju troligen hem två månader efter hannah o sofia o det är ju inte långt? :P

Jaa, på tal om en annan sak; Idag läste jag på bilddagboken att en la ut bla. mitt namn i ett väldigt dumt utlägg. Om det nu va så, vad har du egentligen med saken o göra, avensjuk på nått? Eller vad får dig att dra upp saker nu tom, efter man har slutat skolan. Väx upp för tusan!! Ja, vi får väl se vad som händer. Du är ju bara så sjukt patetisk att vi bara skrattar åt dig "lilla" gumman!
Aja, orkar inte lägga energi på detta, jag hoppas bara inte att det är/blir som du skrev! O sluta tyck synd om dig själv.


Så var det me det!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0