gaah

Igår var det som sagt Jkpg med Johanna, blev bara en ny skinjacka och en kajalpenna :P
Men vi var ju där för att köpa grejer till Johannas nya lya :)

Idag var det jobb från 7 till 2, usch hata gå upp så tidigt,  men skönt o sluta
tidgt så man hinner med lite på dagarna.
Idag kom Sofia o hämtade mig efter jobbet så åkte vi hem till mig o
typ halv sov i soffan, så sociala är vi, haha :)

Usch jag kan inte bestämma mig vad jag ska göra i helgen,
antingen fest i jkpg på fredag annars är jag också sugen på eksjö,
ola kommer ju dit då brukar det ju va mycket folk..
Men om jag åker bort o festar så kan jag inte hänga med Ida till
trollhättan när hon flyttar, blä jag har besults ångest.
För festa har jag inte hunnit med så mycket denna sommar,
o ida kan jag ju hälsa på när jag fått lön egentligen, Gaaah.

jaja, nu ska jag leta resa till Mamma o mig, vi vill hitta en billig till Kreta. :)

Puss&kram

Kommentarer
Postat av: Amanda

Näe, jag har inget eget, jag och Harald bodde hos Irén och dom när dom var på Kreta en vecka :)

2008-08-09 @ 17:03:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0