Avskedsfest

Jahopp är det här sista kvällen jag träffar Sofia o Hannah nu på 4 månader? Usch. Jag är lite avis på er faktist :P
Så ikväll blir det avskedsfest ute i trehörna. Fasen va kul vi ska ha :)

Jag ska fixa snapshäfte, o shot. Haha, vi får väl se hur detta kommer gå :) O fille hon skulle nte dricka mycket pga att vi ska på Lasse imon o ville inte va dålig. Haha hon som är shot drottning!
Jag är glad att Matilda skulle me ut också. Jag älskar att festa me henne. Hon är som jag, om det nu är bra ;)

Nu har jag precis duschat, tänkte ta lite bus på benen o sen tänkte jag åka ner o panta lite flaskor! haha. Räknar ner till löning nu. Endast 4 dagar kvar!

Jjaa. magen skriker efter frukost nu så !

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Ha en fin dag! :)

2008-08-22 @ 11:27:03
URL: http://sannawiberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0