22.54

jahaa, nu ska jag väl snart lägga mig o kolla på OTH. Någon som vet om de börjar snart igen? Fasen jag kommer sakna Ida endel då kan man säga. Hon flyttar imon o jag ska inte med henne upp. Fritte gör det, så kommer jag när jag fått lite mer pengar :) Shit nu börjar det, alla försvinner :( Men Filippa o jag har kommit på att det är typ en månad som jag är hemma "själv". Sen kommer Sofia o Hannah hem, längtar. haha! Min helg har mest bestått av jobb, men jag trivs så det är ingen pest. Man kommer sakna tanterna om jag inte får mer jobb så att säga :P Imon är jag ledig. Då ska jag träffa Sofia. Matilda o jag skulle nog hinna med en promenad me. Duktiga vi är :) Jag läste hennes blogg förrut, fasen tänk att vi inte kommer gå i skolan mer. Jag saknar min klass faktist. Nu får vi ta tag i detta tycker jag! Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0