19.17

Jahaa, sista dagen ledig för denna stund. haha Jobbar helgen sen ledig två dagar igen ;)

Inatt sov alltså Stina här, filmen var en sån där film som jag älskar, Stina var livrädd att jag skulle somna som alltid men nej nej, jag var klar vaken hela filmen..
Klockan sju ringde min mobil,  var från jobbet, de ville att jag skulle hoppa in. Haha jag var typ i sömnen så jag bara
" ne jag kan inte, jag har besök." hon verkade missuppfatta det lite men va fan jag hade ju stina ;)
Sen kunde jag typ inte sova för de håller på o hammra hela tiden på altanen, gaah. Hoppas den blir klar snart. 

Efter frukost åkte vi ut o hälsade på "Dellan" ;) Sen åkte vi till badhuset o simmade 1000 meter, sen mötte vi upp Matilda o åt lunch.  Mumma. 
Stina åkte hem o vi gick till Matilda. haha ingen skulle vilja se oss så nördiga som vi såg ut då. haha vi satt vid var sin dator o tjöta om det som var nytt på Bd. haha :P
Sen var vi nyttiga o gick ut o gick i timme. Nu ska vi ta tag i våra kroppar ;)

jaja, ha det bra!
 


Kommentarer
Postat av: fritte

you made it:D! vem hjälpte dej;)?

2008-08-16 @ 16:42:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0